دومین سایت از هفت سایت مرتبط با کوین پات، سایت بیت فان است. این سایت نیز به ازای کلیک بر روی Claim، به شما مقداری بیت کوین رایگان می دهد. تفاوت این سایت با سایت بونوس بیت کوین در این است که فاصله زمانی خاصی بین دو بار کلیک کردن بر روی Claim وجود ندارد. به این معنی که شما هر زمان که خواستید می توانید بر روی Claim کلیک کنید. این زمان می تواند 5 دقیقه، نیم ساعت، یک ساعت، یک روز، یک هفته و حتی یک ماه و بیشتر باشد. به هر حال این سایت هر زمان که بر روی Claim کلیک شود به شما بیت کوین رایگان پرداخت می کند. هر چه زمان بیشتر می شود، سرعت رشد مبلغ بیت کوین پرداختی از سوی این سایت کمتر می شود. یعنی در 5 دقیقه اول رشد افزایش بیت کوین بالاست و در یک ساعت بعد این رشد کمتر شده است و هر چه پیش رویم کمتر هم خواهد شد. این به آن معنی است که هر چه زودتر بر روی Claim کلیک کنید به درآمد بالاتری دست پیدا می کنید. در واقع باید فاصله زمانی میان دو بار کلیک کردن تان هرچه کمتر باشد تا سود بیشتری ببرید. مطمئنا 5 بار کلیک کردن در یک ساعت مبلغ بیشتری را نصیب شما خواهد کرد تا اینکه تنها یک بار بعد از یک ساعت کلیک کنید. این سایت برای هر فردی که از طریق لینک مخصوص به شما در این سایت ثبت نام کند، به شما کمیسیون می پردازد. میزان این کمیسیون رقم باور نکردنی 50 درصد می باشد. به این معنی که به اندازه 50 درصد از مبلغ هر Claim آن فرد، سایت به طور جداگانه به شما کمیسیون پرداخت می کند. این کمیسیون پرداختی به شما، به صورت جداگانه از مبلغی است که به شخص زیر مجموعه شما پرداخت می گردد و به هیچ وجه از درآمد او چیزی کم نخواهد شد و درآمد او تمام و کمال پرداخت خواهد شد و این کمیسیون مبلغی مازاد بر آن است.

 

برای ثبت نام در سایت بیت فان بر روی این لینک کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده بر روی Register کلیک کرده و مطابق شکل زیر عمل کنید.

 


شکل شماره 1


شکل شماره 2

در صفحه اصلی سایت این دفعه بر روی Sign in کلیک کرده و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

 

 


شکل شماره 3


شکل شماره 4



در صفحه اصلی شما با چنین شکلی مواجه خواهید شد. مراحل را مانند تصویرهای زیر به ترتیب انجام دهید تا در انتها مبلغ Claim مورد نظر به موجودی شما در سایت کوین پات اضافه گردد.

 

 


شکل شماره 5


شکل شماره 6


شکل شماره 7


برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید