آموزش شروع کسب درآمد از بیت کوین - مقدمه -

آموزش شروع کسب درآمد از بیت کوین - مقدمه -

در این مجموعه آموزشها سعی بر آن داریم تا بیشتر بر جنیه عملی کار تکیه کنیم و مفاهیم کلی و لازم و نحوه عملکرد کار بطور خلاصه در فیلم های آموزشی و توضیحات آن بیان خواهد شد.

 نحوه کار

 بطور خلاصه نحوه کار و درامد با ایجاد یک استخر استخراج بیت کوین شروع میشود که هر جه استخر شما بزرگتر شود سرعت پردازش و استخراج   بیت کوین بیشتر میشود و در نتیجه درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


 استخر یا Pool چیست

  استخراج بیت کوین از طریق حل معادلات پیچیده ریاضی انجام میشود و به ازای حل هر بلاک از این معادلات مقداری بیتکوین ( هر یک بیت   کوین معادل ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ساتوشی است ) آزاد میشود. حل این معادلات ریاضی نیازمند سخت افزارهایی قدرمتند است که در اوایل هر شخص از کارتهای گرافیکی کامپیوتر شخصی برای حل این معادلات و استخراج بیت کوین استفاده میکرد.  سپس دستگاه های بنام ASIC که  عملیات استخراج بیت کوین را انجام می دهند بوجود آمد که در حال حاضر هم از آنها استفاده میشود که قیمت هر یک از این دستگاه ها از چند میلیون تا چند ده میلیون تومان هزینه دارد.یکسری از شرکتها با خرید و در اختیار گرفتن تعداد زیادی ASIC در یک مجموعه به استخراج بیت کوین میپردازند که به این مجموعه استخر گفته میشود. 

در روش جدیدی که ما به شما معرفی میکنیم نیازی به هزینه های سرم سام آور و سرمایه گزاری برای خرید ASIC یا ایجاد استخر یا حق عضویت  یا استفاده از سایتهای کلیکی و فاست که بسیار وقتگیر و طولانی و در بعضی موارد تقلبی هستند نیست. بلکه با استفاده از کامپیوتر شخصی خود و بدون هزینه میتوانید کار استخراج بیت کوین را انجام داده و به درآمدهای خوبی برسید.