خوندن این مطلب چند دقیقه بیشتر وققتو نمیگیره ، اما شاید به یه درگاه پول سازی برای تو تبدیل بشه.



برای کسب درآمد از کوین پات از کجا باید شروع کرد؟

bitcoin4persia.blog.ir


 

برای کسب درآمد  از کوین پات  باید در هر سه دسته از سایت های زیر ثبت نام کنید:

1.     سایت کوین پات ( این سایت اصلی هست که دارای هفت زیر مجمعه می باشد)

2.     سایت های مربوط به آن که با آن کار می کنند(هفت سایت زیر مجموعه کوین پات)

3.     سایت حساب کیف پول برای برداشت  موجودی شما  



 

  حال می پردازیم به کارهایی که شما باید برای کسب درآمد از کوین پات انجام دهید:  

1

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خود سایت کوین پات ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سایت کوین پات و هم چنین دیدن شیوه ثبت نام در آن، از اینجا اقدام کنید. با داشتن حساب کوین پات، شما دارای یک کیف پول واسطه یا یک میکرو والت می شوید که تمام درآمد شما از سایت هایی که در اینجا خواهید دید و از کار با آنها، به آن واریز می شود. برای کار با سایت کوین پات باید یک آدرس ایمیلی داشته باشید که به هنگام ثبت نام وارد کنید و این آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری شما در سایت کوین پات و همچنین به منزله آدرس حساب شما در سایت کوین پات به عنوان میکرو والت است. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در تمام سایت هایی که از این به بعد معرفی خواهد شد، باید در همه آن ها از همین آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات استفاده کرده اید، استفاده کنید.

 

نکته مهم: شما در این قسمت می توانید به جای ثبت نام در سایت کوین پات برای باز کردن حساب کوین پات، در اولین سایت از سایت های معرفی شده در اینجا که با کوین پات کار می کنند، یعنی سایت بونوس بیت کوین ثبت نام کنید. در این صورت برای شما به طور اتومات حساب کوین پات در سایت کوین پات باز خواهد شد و شما دیگر نیازی به ثبت نام در سایت کوین پات به صورت جداگانه ندارید. در واقع با یک تیر دو نشان زده اید. هم در سایت بونوس بیت کوین که یکی از سایت های هفتگانه معرفی شده در این سایت است عضو شده اید و همچنین دارای یک حساب کوین پات برای دریافت درآمد خود از این سایت های هفتگانه از جمله خود سایت بونوس بیتکوین، شده اید. آدرس حساب کوین پات شما همان ایمیلی خواهد شد که در هنگام ثبت نام در سایت "بونوس بیت کوین" وارد کرده بودید. همچنین برای ورود به حساب کاربری خود در سایت کوین پات از همان یوزرنیم (ایمیل) و پسوردی که برای سایت بونوس بیت کوین استفاده می کنید، می توانید استفاده کنید.

 

2

دومین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت هایی که با سایت کوین پات کار می کنند و پرداختی های خود را به آن سایت واریز می کنند، ثبت نام کنید. این سایت ها در حال حاضر هفت سایت می باشند. این سایت ها عبارتند از سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش که ارزهایی که ارائه می دهند به صورت زیر است:

 

  • سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان و مون بیت کوین، ارز دیجیتال بیت کوین ارائه می دهند.
  • سایت مون لایت کوین ارز دیجیتال لایت کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون داگ کوین ارز دیجیتال داگ کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون دش ارز دیجیتال دش کوین ارائه می دهد.
  • سایت مون کش ارز دیجیتال بیت کوین کش ارائه می دهد.

 

شما می توانید بر حسب ارزهایی که خواهان بدست آوردن آنها هستید، سایت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ها ثبت نام کنید. پیشنهاد ما این است که در همه آن ها ثبت نام کنید. برا ی ثبت نام در هر کدام از سایت ها و آموختن شیوه کار با آن ها بر روی لینک هر کدام در زیر کلیک کنید:

 

برای ثبت نام در سایت  بونوس بیت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت بیت فان از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون بیت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون لایت کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون داگ کوین از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون دش از اینجا اقدام کنید.

برای ثبت نام در سایت مون کش از اینجا اقدام کنید.

 

همان طور که در مرحله قبل گفته شد، برای ثبت نام در این 7 سایت از آدرس ایمیلی استفاده کنید که در سایت کوین پات از آن استفاده کرده اید.

 

3

در مرحله سوم باید در یک سایت معتبر، یک حساب کیف پول باز کنید. از این حساب برای  نگهداری ارزهای دیجیتال خود به صورت دائم می توانید استفاده کنید. باز کردن این حساب به منزله باز کردن یک حساب بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در دنیای اینترنت است. از این حساب شما می توانید تمام مبادلات خود را انجام دهید و ارز دیجیتال دریافت یا پرداخت کنید یا اینکه از آن برای خرید از سایت های اینترنتی و یا فروش استفاده کنید.

از معتبرترین و محبوبترین سایت ها در این زمینه سایت بلاکچین است. این سایت از سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش پشتیبانی می کند و می توانید برای نگهداری دو ارز بیت کوین و بیت کوین کش برای کار با سایت کوین پات از آن استفاده کنید.

از سایت های دیگری که در این زمینه شناخته شده هستند، سایت Coin Payments است که از ده ها ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. و از آن می توانید برای نگهداری هر پنج ارز مد نظر ما در سایت کوین پات که عبارتند از بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین، استفاده کنید.

پیشنهاد ما این است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش از کیف پول بلاکچین استفاده کنید و برای نگهداری ارزهای دیجیتال لایت کوین، داگ کوین و دش کوین از کیف پول کوین پیمنت استفاده کنید. در هر صورت انتخاب با شماست و هر دو سایت از سایت های پر استفاده در زمینه ارزهای دیجیتال هستند. همچنین می توانید از سایت های دیگری که خودتان می شناسید و معتبر هم هستند، استفاده کنید.

 

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت بلاکچین (Blockchain) اینجا را کلیک کنید.

برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت CoinPayments اینجا را کلیک کنید.

 

4- در مرحله آخر اگر خواهان آن بودید که ارزهای دیجیتال خود را به دلار یا ریال تبدیل کنید، می توانید از طریق صرافی های معتبر اینترنتی این کار را انجام دهید. برای تبدیل ارزهای دیجیتال خود به دلار، باید یک حساب بانکی اینترنتی در یکی از سایت های پی پال، پی زا، پرفکت مانی و ... داشته باشید تا پول شما از سوی صرافی ها به این حساب شما واریز شود. برای تبدیل به ریال نیز تنها لازم است که یک حساب بانکی به همراه کارت بانکی آن را داشته باشید تا پول به کارت شما از سوی صرافی  واریز گردد.