در این قسمت به توضیح و آموزش روند کار میپردازیم.

«توجه» برای شروع این قسمت حتما باید با کامپیوتر یا لپ تاپ از گوگل کروم به اکانت گوگل خود متصل شده باشید.

اکنون اینــــجا را کلیک کنید. (در بالای صفحه اصلی سایت در قسمت منابع نیز قابل دسترسی است)

صفحه جدیدی مشابه زیر یرای شما باز میشود.

اکنون بر روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا افزونه استخراج بیت کوین نصب شود.


پس از کلیک بر روی دکمه آبی رنگ صفحه کوچکی مانند زیر پدیدار میشود.


مطابق شکل بالا بر روی دکمه Add extension کلیک کنید. پیغام کوچکی در گوشه بالا سمت راست برای چند ثانیه ظاهر میشود و پس از آن صفحه ای مشابه زیر باز میشود.

 

دیدن این پنجره و دایره نارنجی که نشانه نصب و فعال بودن افزونه است به معنی اتمام این قست از روند کار میباشد. توجه کنید که خاکستری بودن آیکون افزونه به معنی غیر فعال بودن آن است٬ که معمولا به دلیل قطع شدن ارتباط با اینترنت یا اول شروع بکار برنامه رخ می دهد.

توجه: در بعضی مواقع پیغامی مانند زیر ظاهر خواهد شد که در اکثر مواقع بدلیل قطع ارتباط با اینترنت است و بعد از اتصال مجدد و رفرش کردن صفحه پس از ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه از بین خواهد رفت٬ در صورت برقراری اتصال و مشاهده این پیغام اگر آنتی ویروس دارید باید این افزونه را به نرم افزار امنیتی شناسایی کنید.


معرفی محیط کار


شرح بلاک های محیط برنامه

  1. مجموع مقدار بیت کوین متعلق به شما که مجموع بیت کوین استخراج شده توسط کامپیوتر شما و درصد تعلق گرفته از استخر متعلق به شما می باشد. 
  2. ارزش حدودی مقدار بیت کوین متعلق به شما بر اساس دلار می باشد. عدد داخل پرانتز ارزش حدودی لحظه ای بیت کوین بر مبنای دلار است.
  3. آدرس URL داخل کادر, لینک کاربری شما برای ارسال به افراد و تشکیل استخر شخصی شما می باشد.
  4. نوار تنظیم, میزان قدرت استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شما را تنظیم می کند که توصیه میشود آن را در درجه MAX قرار دهید.
  5. میزان سرعت پردازش یا استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شما را نشان میدهد. شاید در وهله اول به نظر کم جلوه کند, اما توجه داشته باشید که با کمک Cloud Computing که همان استخر شما هست این مورد جبران خواهد شد.
  6. موارد کادر شماره ۳ را به همراه نشان گری که در توضیحات مربوط به منو به شما معرفی خواهیم کرد را نشان می دهد.
  7. میزان بیت کوین استخراج شده توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی شما را نمایش می دهد.
  8. میزان بیت کوینی که بعنوان درصدی از بیت کوینهای استخراج شده توسط قارم شما به موجودی بیت کوینهای شما اضافه می شود. توجه داشته باشید که به اشتباه تصور نکنید که از بیت کوینهای استخر شما کسر می شود و به شما داده می شود. بلکه هر بلاک شامل یکسری پاداش است که این پاداش بر اساس درصدهایی بین افراد تقسیم میشوذ که در آموزش های بعد توضیح داده خواهد شد.
  9. تعداد یونیت یا واحدهای استخر شما را نمایش میدهد. که با کلیک بر روی آن میتونید مشاهده کنید در هر سطح چند یونیت یا واحد در استخر خود دارید.
  10. صفحه ای کاملا مشابه قسمت ۶ برای شما نمایش داده خواهد شد.
  11. صفحه منو نمایش داده میشود.

معرفی محیط منو

  1. مجموع مقدار بیت کوین متعلق به شما که مجموع بیت کوین استخراج توسط کامپیوتر شما و درصد تعلق گرفته از استخر متعلق به شما می باشد.
  2. میزان بیت کوین استخراج شده توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی شما را نمایش می دهد.
  3. میزان بیت کوینی که بعنوان درصدی از بیت کوینهای استخراج شده توسط قارم شما به موجودی بیت کوینهای شما اضافه می شود.
  4. از این قسمت میتوانید بیت کوینهای خود را به کیف پول بیت کوین خود واریز کنید. آموزش ساخت کیف پول بیت کوین را در آموزش مربوط به آن مشاهده کنید. توضیح بیشتر
  5. میزان سرعت پردازش یا استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شما را نشان میدهد.
  6. نوار تنظیم, میزان قدرت استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر یا لپ تاپ شما را تنظیم می کند که توصیه میشود آن را در درجه MAX قرار دهید.
  7. نشان گر قدرت پردازش و استخراج بیت کوین توسط سیستم شما و مجموع استخر شما است.
  8. تعداد یونیت یا واحدهای استخر شما را نمایش میدهد.
  9. محل نمایش اکانت گوگل متصل به افزونه (عکس زیر)

واریز به حساب کیف پول

در صورت داشتن حداقل میزان بیتکوین با کلیک روی Withdraw پنجره ای مانند زیر باز میشود. در فیلد اول آدرس حساب کیف پول بیتکوین خود را وارد کنید. در قسمت دوم میزان بیتکوینی را که میخواهید به حساب خود واریز کنید را وارد کنید و سپس Withdraw را کلیک کنید تا پروسه واریز شروع شود. از قسمت PAYMENT HISTORY می توانید وضعیت واریزهای خود را چک کنید. توجه کنید در صورت کم بودن میزان ارسال ممکن است تا چند روز زمان ببرد تا به حساب شما واریز شود.





لطفا سوالات خود را از طریق آیدی زیر مطرح نمایید:

🆔 @reza_sheykhi25

✅ با ما همراه باشید در کانال Bitcoin persia

🌐 https://t.me/bitcoin4persia