برای شروع کار یکسری مقدمات نیاز است که در اینجا آنها را بیان میکنیم.
  1. یک عدد کامپیوتر یا لپ تاپ (نیازی به کامپیوتر قدرتمند و گرانقیمت نیست) . دقت کنید گوشی یا تبلت به هیچ عنوان قابل استفاده نیست. تاکید میکنیم از همین ابتدا مراحل کار را فقط و فقط در کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی انجام دهید.
  2. داشتن یک خط اینترت باثبات. پیشنهاد میشود حتی الامکان از اینترت ADSL استفاده شود که نسبت به 4G, 5G, WIMAX دارای ثبات بیشتری است. در صورت وجود آنتن دهی و کم بودن نوسانات آن استفاده از 4G, 5G, WIMAX نیز مشکلی ندارد.
  3. ایجاد یک اکانت گوگل. دقت داشته باشید فقط و فقط در گوگل ایجاد کنید و داشتن یا ایجاد پست الکترونیکی در سایتهای دیگر در اینجا بیهوده میباشد.
  4. اگر از قبل دارای اکانت گوگل هستید و به آن متصل هستید حتما اول از اکانت خود خارج شوید.
  5. تاریخچه کوکیها و پسوردها را پاک کنید.
  6. گوگل کروم فعلی را پاک کنید و سیستم خود را ری استارت کرده و مجدد جدیدترین نسخه گوگل کروم را از گوگل نصب کرده و از کروم ترجیحا یک اکانت جدید مخصوص همین کار بسازید. (مراحل ۴ تا ۶ بدلیل مشکلی که برای یکی از دوستان پیش آمد و یکسری بیت کوین را براحتی از دست دادند شدیدا توصیه میشود تا با اطمینان خاطر کامل و بدون خطاهای احتمالی روند کار انجام شود)
  7. برای اتصال با استخر لازم است حتما از قسمت Sign in در منوی گوگل کروم وارد اکانت گوگل شوید بدین دلیل که گوگل کروم را متصل به اکانت گوگل شخصیتان کنید. دقت داشته باشید با وارد شدن از سایت گوگل یا جیمیل ممکن است گوگل کروم به اکانت شما متصل نشود.
دقت داشته باشید که هر گام یا آموزش پیش نیاز گام بعدی میباشد پس حتما به ترتیب مراحل را انجام دهید تا در حین کار به مشکل بر نخورید.