معرفی محیط و آموزش نحوه کار با بلاک چین - گام سوم


در اینجا به معرفی لایه دوم تنظیمات امنیتی را که مانند تصویر زیر می باشد معرفی می کنیم.

Link Mobile Number : با فعال کردن این گزینه و دادن شماره تلفن برای تراکنش ها و تغییرات کیف پول به شما پیام ارسال میشود. توصیه می شود که به هیچ عنوان شماره تلفن خود را وارد نکنید و این گزینه را فعال نکنید. بدلیل تحریم ایران بطور حتم حساب شما بلاک خواهد شد.

ین قسمت می توان گفت بهترین گزینه برای جلوگیری از هک شدن حساب شما می باشد. برای شروع این پروسه ابتدا اپلیکیشن Google Authenticator را برای گوشی هوشمد خود از گوگل پلی یا اپل استور دانلود و اجرا کنید. سپس گزینه Scan QR code را بزنید تا دوربین گوشی شما را برای اسکن فعال کند, البته قبل از آن یک پیغام برای دادن اجازه دسترسی به دوربین از شما میخواهد که اجازه را بدهید.

اکنون به کیف پول برگردید و بر روی دکمه Enable کلیک کنید. پنجره کوچکی مانند زیر باز می شود, بر روی لینک کلیک کنید.

در این قسمت پنجره زیر باز می شود. در قسمت بالا بظور پیش فرض Google Authenticator فعال هست. در قسمت پایین QR Code که به شکل یک مریع است دیده می شود. دوربین گوشی را که فعال شده است را به سمت مونیتور گرفته QR Code اسکن کنید. پس از اتمام اسکن در اپلیکیشن Google Authenticator فیلد مربوط به بلاک چین ایجاد می شود. اکنون کد شش رقمی که در فیلد مربوطه دیده می شود را در فیلد پایین وارد کنید تا دکمه Enable 2FA فعال شود.برای اتمام این قسمت بر روی این دکمه کلیک کنید.

بعد از فعال شدن این قسمت, در مواقع بعد هنگام ورود, یک کد شش رقمی نیز از شما خواسته می شود. بدون نیاز به اتصال به اینترنت Google Authenticator را باز کنید و کد شش رقمی داده شده را در فیلد مربوط وارد کنید


در قسمت سوم تنظیمات امنیتی که مانند عکس زیر می باشد تنها مورد موجود Block Tor Requests میباشد. با فعال کردن این گزینه افرادی که از سرویس TOR استفاده می کنند بطور اتومات از دسترسی به این حساب بلاک می شوند. چون برای اتصال به اکانت باید از فیلتر شکن استفاده کرد, بعلت امکان بلاک شدن خود شما توصیه می شود این گزینه فعال نشود .






لطفا سوالات خود را از طریق آیدی زیر مطرح نمایید:

🆔 @reza_sheykhi25

✅ با ما همراه باشید در کانال Bitcoin persia

🌐 https://t.me/bitcoin4persia


موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی